Κυριακή 11 Φεβρουαρίου 2018

Πως σχολίασε ο Άδωνις τη διαγραφή Αντώναρου: Ποτέ δεν θα στραφώ κατά Νεοδημοκράτη

Πως σχολίασε ο Άδωνις τη διαγραφή Αντώναρου: Ποτέ δεν θα στραφώ κατά Νεοδημοκράτη - Media
«Στο μέτρο που με αφορά έχετε τον Λόγο μου ότι ποτέ δεν θα στραφώ κατά ενός Νεοδημοκράτη» ανέφερε ο αντιπρόεδρος της ΝΔ Άδωνις Γεωργιάδης, μετά τη διαγραφή του Ευάγγελου Αντώναρου από το κόμμα.
Όπως είπε ο ίδιος, «αντίπαλος μου είναι ο Σύριζα και στόχος μου να γίνει ο Κυριάκος Μητσοτάκης όσο πιο γρήγορα γίνεται Πρωθυπουργός, για το καλό της Ελλάδος που έχει πέσει στα χέρια της πιο άθλιας Κυβερνήσεως και ενός αδίστακτου Πρωθυπουργού» και πρόσθεσε «για να γίνει αυτό πρέπει να αποκτήσουμε τη νοοτροπία της φάλαγγος με την οποία οι προγονοί μας κατάφεραν ενώ ήταν λίγοι να νικούν τους πολλούς. Αλλά φάλαγγα χωρίς ενότητα δεν μπορεί να υπάρξει».
Σε εκτενές κείμενο που ανήρτησε στο facebook το βράδυ του Σαββάτου, υποστηρίζει ότι εάν ίσχυαν όσα του προσάπτονται θα είχε παραιτηθεί όχι μόνο από αντιπρόεδρος αλλά θα είχε εγκαταλείψει την πολιτική.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.