Δύο μήνες πριν την 103η επέτειο της Γενοκτονίας των Αρμενίων από τουρκικά στρατεύματα και λίγα μόλις 24ωρα μετά την αναγνώρισή της από την Κάτω Βουλή της Ολλανδίας, η τουρκική κυβέρνηση, μέσω ανακοίνωσης του υπουργείου Εξωτερικών, κάνει λόγο για Σφαγή των Αζέρων από τους Αρμένιους και αναφέρεται στην 26η επέτειο από τη σύγκρουση του 1992 μεταξύ των δύο λαών.
Με μία εξαιρετικά σκληρή ανακοίνωση, το τουρκικό υπουργείο Εξωτερικών κάνει λόγο για σφαγή εκατοντάδων αμάχων, γυναικών και παιδιών ανάμεσά τους, καθώς και για ομήρους των οποίων οι τύχες αγνοούνται μετά την επίθεση στην πόλη Khojaly, στην περιοχή Ναγκόρνο Καραμπάχ, στομ Αζερμπαϊτζάν.
Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/world/article/765003/tourkia-kata-armenias-katadikazoume-ti-sfagi-ton-azeron-kai-tin-katohi-ton-edafon-tous/
Με μία εξαιρετικά σκληρή ανακοίνωση, το τουρκικό υπουργείο Εξωτερικών κάνει λόγο για σφαγή εκατοντάδων αμάχων, γυναικών και παιδιών ανάμεσά τους, καθώς και για ομήρους των οποίων οι τύχες αγνοούνται μετά την επίθεση στην πόλη Khojaly, στην περιοχή Ναγκόρνο Καραμπάχ, στομ Αζερμπαϊτζάν.
Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/world/article/765003/tourkia-kata-armenias-katadikazoume-ti-sfagi-ton-azeron-kai-tin-katohi-ton-edafon-tous/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.