Για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι Νιου Ορλίνς Πέλικανς από την ημέρα που τραυματίστηκε ο ΝτεΜάρκους Κάζινς μίλησε ο Άντονι Ντέιβις.
«Όταν χάνεις έναν παίκτη σαν τον ΝτεΜάρκους, είναι πολύ σκληρό. Πρέπει όμως να συνεχίσουμε να παλεύουμε για τα πλέι-οφ. Ο σύλλογος μέχρι τώρα κινήθηκε στη σωστή κατεύθυνση και έτσι είμαστε 7οι στη Δύση, θέση δηλαδή που μας βάζει στα πλέι-οφ. Θέλουμε να εξασφαλίσουμε πως δε θα χάσουμε τη συμμετοχή στην postseason», υποστήριξε ο «Brow» μιλώντας στην ιστοσελίδα «NBA.com».
Υπενθυμίζεται πως ο Κάζινς έπαθε σοβαρή ζημιά πριν λίγες ημέρες και θα χρειαστεί να μείνει εκτός αγωνιστικών χώρων για τουλάχιστον έξι μήνες.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.