Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου 2018

Σμιθ: «Έπαιζα τόσο χάλια που ήθελα να πάω στον Λου και να του πω να με βγάλει»

Τζέι-Αρ Σμιθ
Έντονη διάθεση αυτοκριτικής έδειξε σε νέες του δηλώσεις ο 32χρονος σούτινγκ γκαρντ των Κλίβελαντ Καβαλίερς, Τζέι Αρ Σμιθ.
«Υπήρχαν φορές που ήθελα να πάω στον Λου και να του πω “δεν παίζω καλά, γιατί δεν με βγάζεις”; Ευτυχώς δεν το έκανα», ανέφερε αρχικά ο πάλαι ποτέ παίκτης των Νιου Γιορκ Νικς και συνέχισε:
«Ξέρω τον Τάιρον Λου από τότε που ήμουν rookie. Η σχέση μας βασίζεται στην επικοινωνία. Και αυτή η επικοινωνία είναι αμφίδρομη και διαρκής», υποστήριξε.
Τη φετινή σεζόν, ο Σμιθ έχει λάβει μέρος σε 55 αναμετρήσεις, έχοντας κατά μέσο όρο 8,5 πόντους, 3,1 ριμπάουντ και 2,0 ασίστ σε 29,7 λεπτά συμμετοχής ανά αγώνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.