Την Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου ξεκινάει η ηλεκτρονική υποβολή των αιτήσεων για υπαγωγή στο νέο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο (Κ.Ο.Τ) ρεύματος, με τους δικαιούχους του Κοινωνικού Εισοδήματος Αλληλεγγύης, ενώ θα ακολουθήσουν οι υπόλοιποι.
Περισσότερα στο http://fimotro.gr/?p=66472
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.