Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου 2018

Από την αύριο ξεκινούν οι αιτήσεις για το νέο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο ρεύματος


Την Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου ξεκινάει η ηλεκτρονική υποβολή των αιτήσεων για υπαγωγή στο νέο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο (Κ.Ο.Τ) ρεύματος, με τους δικαιούχους του Κοινωνικού Εισοδήματος Αλληλεγγύης, ενώ θα ακολουθήσουν οι υπόλοιποι.




Περισσότερα στο http://fimotro.gr/?p=66472

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.