Ενθουσιασμένος ο ισχυρός άνδρας της Ένωσης
Η ΑΕΚ έφυγε από το Φάληρο με σπουδαίο "διπλό" και ο Δημήτρης Μελισσανίδης ήταν πανευτυχής.
Ο ισχυρός άνδρας της Ένωσης μετέβη στο ξενοδοχείο, όπου είχε καταλύσει η αποστολή της ομάδας και φυσικά αποθεώθηκε από φίλους της ΑΕΚ που βρίσκονταν εκεί.
Ο κ. Μελισσανίδης αποθέωσε τους παίκτες και το τεχνικό τιμ για την μεγάλη τους νίκη, ενώ ο φωτογραφικός φασκός τον "συνέλαβε" να πανηγυρίζει αγκαλιά με τον Μανόλο Χιμένεθ!
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.