Πτώση για δεύτερη μέρα για το αργό πετρέλαιο στον απόηχο της μηνιαίας έκθεσης της Διεθνούς Υπηρεσίας Ενέργειας που ενίσχυσε τους φόβους των επενδυτών για το ενδεχόμενο η άνοδος της παραγωγής πετρελαίου στις ΗΠΑ να εκτροχιάσει τις προσπάθειες του ΟΠΕΚ για την εξισορρόπηση της αγοράς.
Ειδικότερα, το συμβόλαιο του αργού παραδόσεως Μαρτίου έχασε 9 σεντς και διαμορφώθηκε στα 59,19 δολ. το βαρέλι. Το Brent σημείωσε άνοδο 0,26% στα 62,74 δολ. το βαρέλι.
Οι επενδυτές αναμένεται αύριο να εστιάσουν στα στοιχεία που θα δώσει αύριο στη δημοσιότητα η αμερικανική υπηρεσία Ενέργειας για την πορεία των εμπορικών αποθεμάτων στις ΗΠΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.