Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου 2018

Ήπια πτώση για το αργό

Πτώση για δεύτερη μέρα για το αργό πετρέλαιο στον απόηχο της μηνιαίας έκθεσης της Διεθνούς Υπηρεσίας Ενέργειας που ενίσχυσε τους φόβους των επενδυτών για το ενδεχόμενο η άνοδος της παραγωγής πετρελαίου στις ΗΠΑ να εκτροχιάσει τις προσπάθειες του ΟΠΕΚ για την εξισορρόπηση της αγοράς.
Ειδικότερα, το συμβόλαιο του αργού παραδόσεως Μαρτίου έχασε 9 σεντς και διαμορφώθηκε στα 59,19 δολ. το βαρέλι. Το Brent σημείωσε άνοδο 0,26% στα 62,74 δολ. το βαρέλι.
Οι επενδυτές αναμένεται αύριο να εστιάσουν στα στοιχεία που θα δώσει αύριο στη δημοσιότητα η αμερικανική υπηρεσία Ενέργειας για την πορεία των εμπορικών αποθεμάτων στις ΗΠΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.