«Έχω ευθύνη απέναντι στη χώρα».Το μήνυμα αυτό στέλνει ο πρωθυπουργός και είναι η φράση που διατύπωσε ο ίδιος ο κ. Τσίπρας, κατά τη συνάντηση που είχε με τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης Κυρ. Μητσοτάκη, σύμφωνα με κυβερνητική πηγή, που επικαλείται το Αθηναϊκό Πρακτορείο.
Στην ένσταση που, κατά πληροφορίες, έθεσε ο κ. Μητσοτάκης, ότι η κυβέρνηση ανέσυρε το ονοματολογικό με μικροπολιτικούς σκοπούς, αποσκοπώντας στη διάσπαση της ΝΔ, ο κ. Τσίπρας του αντέτεινε ότι «όσο κάθομαι εγώ στην καρέκλα αυτή, έχω ευθύνη στη χώρα και στην ιστορία της».
Περισσότερα στο http://tvxs.gr/news/ellada/tsipras-exo-eythyni-apenanti-sti-xora
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.