Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2018

Πτωτικό ξεκίνημα για το Χρηματιστήριο Αθηνών

Μεγαλύτερες απώλειες στην πτώση, μικρότερες αντιδράσεις στην άνοδο. Μ αυτό το μοτίβο συνεχίζει να κινείται η αναδυόμενη αγορά της Αθήνας, η οποία χάνει 0,43% αναμένοντας νεώτερα από τα stress tests και τα αποτελέσματα των τραπεζών σε 20 περίπου ημέρες. 


Ωστόσο, σήμερα  μετά την αρχική πτώση η αγορά εμφανίζει κάποια μικρά σημάδια ανάκαμψης.    

Σε άσχημη εικόνα παραμένουν και τα ελληνικά ομόλογα με το 7ετες να διαθέτει 3,96% απόδοση επιβεβαιώνοντας τον πρόεδρο της ΕΚΤ κ. Μ. Ντράγκι που επέπληξε τον υπουργό Οικονομικών, όταν ο τελευταίος απέδωσε την κακή πορεία του ομολόγου στις αγορές. Θετικό στοιχείο οι προσφορές που δέχθηκε η Πειραιώς για το πακέτο δανείων Amoeba ( Αμοιβάδα ) καθώς η τιμή κινείται στο 21% της ονομαστικής αξίας ( σ.σ πρόκειται για δάνεια με εξασφάλιση ακινήτων )      
Πριν από λίγο ο Γενικός Δείκτης βρισκόταν στις 838,55 μονάδες σημειώνοντας πτώση 0,39%, δείχνοντας κάποια σημάδια αντίδρασης απέναντι στην νωθρότητα.

Η μετοχή της Εθνικής Τράπεζας χάνει 1,54% στα 0,3072 ευρώ. Με οριακά  κέρδη η μετοχή της Eurobank στα 0,81 ευρώ. Πτώση 0,83% για την Τράπεζα Πειραιώς στα 3,57 ευρώ. 

Με πτώση 0,51% η Alpha bank στα 1,96 ευρώ. Κέρδη 1,98% για τα ΕΛ.ΠΕ στα 8,26 ευρώ. Άνοδος 0,42% για τον Μυτιληναίο στα 9,49 ευρώ. Με πτώση 0,82% ο ΟΤΕ στα 12,11 ευρώ. 

Οριακή η  πτώση στον ΟΠΑΠ στα 10,11 ευρώ. Απώλειες 0,51% η ΔΕΗ στα 2,756 ευρώ. Η αξία των συναλλαγών ανήλθε στα 2,9 εκατ. ευρώ.



Πηγή: http://www.protothema.gr/economy/article/763167/ptotiko-xekinima-gia-to-hrimatistirio-athinon-/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.