Έγινε γνωστός ο διαιτητής του μεγάλου αγώνα.
Ο Αλέξανδρος Αρετόπουλος του συνδέσμου Τρικάλων ορίστηκε να διευθύνει το μεγάλο ντέρμπι της 23ης αγωνιστικής ανάμεσα στον ΠΑΟΚ και τον Ολυμπιακό στην Τούμπα.
Από την άλλη, ο Τάσος Σιδηρόπουλος (Δωδεκανήσου) θα σφυρίξει στο άλλο κρίσιμο ματς στο Περιστέρι μεταξύ του Ατρόμητου και της ΑΕΚ.
Στο παιχνίδι του Παναθηναϊκού με τη Λαμία διαιτητής θα είναι ο Δημήτρης Καραντώνης του συνδέσμου Ημαθίας.
Περισσότερα στο http://sportdog.gr/sports/podosfairo/article/439888/aytos-tha-sfyriksei-to-ntermpi-paok-olympiakos-sthn-toympa
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.