Κυριακή 18 Φεβρουαρίου 2018

Παραμένει αποκλεισμένο από την Τουρκία το γεωτρύπανο στην κυπριακή ΑΟΖ

Παραμένει αποκλεισμένο από την Τουρκία το γεωτρύπανο στην κυπριακή ΑΟΖ
Στάσιμη παραμένει για δέκατη ημέρα η κατάσταση στην κυπριακή ΑΟΖ, με τα τουρκικά πολεμικά πλοία να διατηρούν τον αποκλεισμό του πλωτού γεωτρύπανου της ΕΝΙ, «Saipem 12000», μη επιτρέποντάς του να προχωρήσει σε γεώτρηση, στον στόχο «Σουπιά».

Το διπλωματικό παρασκήνιο εξακολουθεί να είναι έντονο, αλλά η 'Αγκυρα παραμένει αμετακίνητη στις θέσεις της όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Λευκωσία, Ρώμη και Βρυξέλες αναμένουν την 22α Φεβρουαρίου, οπότε εκπνέει η παράνομη τουρκική «Navtex». Ουδείς μπορεί να προδικάσει κατά πόσο η 'Αγκυρα θα εκδώσει νέα παράνομη «Navtex».



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.