Κυριακή 18 Φεβρουαρίου 2018

Στάση εργασίας στα λεωφορεία την Τρίτη

Στάση εργασίας στα λεωφορεία την Τρίτη
Στάση εργασίας θα πραγματοποιηθεί στα λεωφορεία της ΟΣΥ μεθαύριο, Τρίτη 20 Φεβρουαρίου, από τις 11:00 π.μ. έως τις 17:00.
Τη στάση εργασίας προκήρυξε το Σωματείο Εργαζομένων ΟΑΣΑ προκειμένου να πραγματοποιηθεί εκλογοαπολογιστική γενική συνέλευση του σωματείου στο Σ.Ε.Φ.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.