Τρίτη 20 Φεβρουαρίου 2018

Βόμβες Κούγια: «Αυτό μας είπε ο Ουζουνίδης - Γιατί έδιωξα Φυντάνη, Μόρα - Ποιος θα πάρει τον τίτλο»

Βόμβες Κούγια: «Αυτό μας είπε ο Ουζουνίδης - Γιατί έδιωξα Φυντάνη, Μόρα - Ποιος θα πάρει τον τίτλο»

Αποκαλυπτικός ο ιδιοκτήτης της Λάρισας στο sportdog.gr.

 Σε αποκάλυψη όσων είπε ο Μαρίνος Ουζουνίδης στον Ηλία Φυντάνη, πριν από την έναρξη του χθεσινού αγώνα στη Λάρισα, για τη... μελαγχολία που τον πιάνει με τον πάγκο του Παναθηναϊκού, προχώρησε μέσω του sportdog.gr ο Αλέξης Κούγιας.

Παράλληλα, ο ισχυρός άνδρας της Λάρισας αναφέρθηκε στην απομάκρυνση του Έλληνα τεχνικού από την ΑΕΛ, αλλά και σε εκείνη του Βαγγέλη Μόρα, συμπληρώνοντας ότι προσπάθησε να αποκαταστήσει τον πεπειραμένο αμυντικό μετά από τους «ψιθύρους» που υπήρξαν εναντίον του όταν ήταν στον Παναιτωλικό.

Ακόμα, έκανε λόγο για «ματ» του Ουζουνίδη στην προπονητική σκακιέρα, αποκάλυψε ποιοι παίκτες του Παναθηναϊκού του άρεσαν, αλλά και με ποιον τρόπο μπορεί να κατακτήσει το πρωτάθλημα φέτος η ΑΕΚ. 

«Η απομάκρυνση του Βαγγέλη Μόρα από την ΑΕΛ δεν αφορά την ήττα από τον Παναθηναϊκό. Σχετίζεται με ορισμένα θέματα που έχουν συμβεί στα αποδυτήρια της ομάδας από όταν ήρθε στη Λάρισα και αφορούν τους Έλληνες παίκτες και τη σχέση τους με τους ξένους. Τα οποία δεν συνέβαιναν πριν έρθει ο Μόρας. Δική μου απόφαση αποτέλεσε η έλευσή του, δική μου απόφαση η αποχώρησή του. Τον έφερα όχι για αγωνιστικούς λόγους, αλλά για λόγους που είχαν σχέση με όσα συνέβαιναν στο Αγρίνιο εις βάρος του και τη διάθεσή μου να τον αποκαταστήσω λόγω των ψιθύρων που υπήρχαν στο Αγρίνιο. Έκανα λάθος και παραλίγο να το πληρώσω πολύ ακριβά. Χάσαμε την ηρεμία μας στα αποδυτήρια και αυτός ήταν ο λόγος που πήρα αυτή την απόφαση», ήταν η αρχική τοποθέτηση του Αλέξη Κούγια στο sportdog.gr και στη συνέχεια συμπλήρωσε για την απομάκρυνση του Ηλία Φυντάνη από την άκρη του πάγκου της ΑΕΛ:

«Επίσης η απομάκρυνσή του ήταν άσχετη από το αποτέλεσμα του χθεσινού αγώνα. Σχετιζόταν όμως με όσα συνέβησαν μετά τη νίκη μας με τη Λαμία. Δεν κατάφερε να διαχειριστεί αυτή την απρόσμενη για εκείνον δημοσιότητα και την τεράστια αναβάθμιση που είχε ως προπονητής. Κι αυτό ήταν φανερό από τις δηλώσεις του μετά από τα παιχνίδια, από τις αντιδράσεις του στις αποδοκιμασίες των οπαδών και όσα συνέβησαν τελευταία μέσω του Facebook. Υπήρξε όμως και διαφορά φιλοσοφίας γιατί ο κύριος Φυντάνης επέμενε σε ένα εντελώς αμυντικό πλάνο. Κάτι που φάνηκε εναντίον του Παναθηναϊκού. Εμένα η δική μου φιλοσοφία ήταν ότι από τη στιγμή που έχουμε καλούς επιθετικούς παίκτες, έπρεπε να παίξουμε καλύτερο ποδόσφαιρο. Από τη στιγμή, μάλιστα, που είχαμε τη δυνατότητα να διαχειριστούμε καλύτερα την οικονομική συγκομιδή που είχαμε».
«Τι είπε ο Ουζουνίδης στον Φυντάνη»

Η άποψη σας, αγωνιστικά, για το παιχνίδι εναντίον του Παναθηναϊκού ποια είναι;

«Το παιχνίδι το πήρε ο Ουζουνίδης, έκανε ματ στην προπονητική σκακιέρα και ανέβηκε πολύ στην εκτίμησή μου βλέποντας με ποιον τρόπο διαχειρίστηκε τους λίγους παίκτες που έχει. Είναι χαρακτηριστικό, άλλωστε, αυτό που είπε στον Φυντάνη πριν από την έναρξη του αγώνα: "Κοιτάζω στον δικό μου πάγκο ποιους έχω, κοιτάζω και στον δικό σου πάγκο ποιους έχεις εσύ και με πιάνει μελαγχολία". Είχαμε τον Αντάνοβιτς, της Στεάουα Βουκουρεστίου, τον Περόνε, τον Λεοζίνιο, τον Γκόλια».


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.