Για την ατμόσφαιρα στην Τούμπα και όσα έγιναν εκεί μίλησε στον ραδιοφωνικό σταθμό SPORT FM, ο Σάββας Θεοδωρίδης.
Αναλυτικά όσα είπε:
Για το αν είχε συζήτηση με τον Ιβάν Σαββίδη στ’ αποδυτήρια:«Είναι αλήθεια. Ο κ. Σαββίδης ήρθε μόνος του και καθίσαμε μισή ώρα την πρώτη φορά, άλλη τόση μετά και μετά ήρθε και τρίτη φορά. Συζητούσαμε ενώπιον 100 ανθρώπων. Ο άνθρωπος ήταν πελαγωμένος μετά απ’ αυτό που έγινε. Τα είχα προβλέψει αυτά και κάποιοι γελούσαν στη σύσκεψη το πρωί. Επειδή το έχω φάει με το κουτάλι αυτό το γήπεδο, το ξέρω. Τα σημεία στα δυο σημαιάκια του κόρνερ είναι επικίνδυνα, αλλά το τόνισα ότι η μεγαλύτερη πηγή κινδύνου είναι τα επίσημα και η φυσούνα».
Για το αν του είπε ο Σαββίδης να παίξουν το παιχνίδι: «Δεν ήταν θέμα δικό μου, του το εξήγησα. Ο προπονητής μας έμεινε ξερός και μια ομάδα δεν μπορεί να μπει στο γήπεδο όταν έχει συμβεί αυτό».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.