Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου 2018

Η άφιξη του Ολυμπιακού στο Ηράκλειο



Η αποστολή του Ολυμπιακού έφτασε στο Ηράκλειο, όπου το Σάββατο (17/2, 17:15) οι "ερυθρόλευκοι" θα αντιμετωπίσουν την ΑΕΚ στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας.

Η προπόνηση του Ολυμπιακού την Πέμπτη (15/2) στο ΣΕΦ ολοκληρώθηκε χωρίς να παρουσιαστεί κάποιο απρόοπτο κι εν συνεχεία οι "ερυθρόλευκοι" ταξίδεψαν στο Ηράκλειο για τον τελικό Κυπέλλου με την ΑΕΚ (17/2, 17:15).
Η "ερυθρόλευκη" αποστολή έφτασε χωρίς προβλήματα στο Ηράκλειο, ενώ σε αυτή βρίσκονται και οι "λαβωμένοι" Κιμ Τιλί και Δημήτρης Αγραβάνης, αλλά και ο "πιτσιρικάς" Νίκος Αρσενόπουλος. Η προετοιμασία του Ολυμπιακού για τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή (16/2) στα "Δύο Αοράκια", ενώ κατά την άφιξή τους στο Ηράκλειο οι παίκτες του Γιάννη Σφαιρόπουλου φωτογραφήθηκαν με μικρούς και μεγάλους φιλάθλους.
 
 
                                                                                                                                                                πηγή: http://www.sport24.gr/Basket/OmadesBasket/A1Olympiakos/h-afiksh-toy-olympiakou-sto-hrakleio.5080578.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.