
Πρέπει να του πει κάποιος ότι τα μακεδονικά είναι Ελληνικά
Ο υπουργός Εξωτερικών των Σκοπίων μετά τη συνάντηση με τον Μάθιου Νίμιτς διεμήνυσε «Δεν θα υπάρξει λύση για το όνομα αν χρειαστεί διαπραγμάτευση για αλλαγή στην εθνικότητα, τη γλώσσα και την ταυτότητα».
ο Νίκολα Ντιμιτρόφ σε κοινή συνέντευξη Τύπου με τον ειδικό διαμεσολαβητή του ΟΗΕ δήλωσε: «Η “μακεδονική” γλώσσα είναι μια αναγνωρισμένη γλώσσα της ομάδας των σλαβικών γλωσσών».
«Θέλω να επισημάνω ότι αυτό το θέμα είναι εξαιρετικά ευαίσθητο για τους πολίτες της “Δημοκρατίας της Μακεδονίας.” Μερικοί από αυτούς παρακολουθούν το ζήτημα με ανησυχία, ορισμένοι με θυμό», είπε.
Και συμπλήρωσε: «Καταλαβαίνουμε κάποιους πολίτες στην Ελλάδα που αυτοπροσδιορίζονται ως Μακεδόνες, αλλά ούτε οι Έλληνες γείτονές μας ούτε κανένας άλλος στην Ευρώπη του 21ου αιώνα μπορεί να αρνηθεί το δικαίωμά μας να να είμαστε «Μακεδόνες» και να μιλάμε τη «μακεδονική» γλώσσα, ως μέρος των σλαβικών γλωσσών. Όσο περισσότερο συζητά κανείς δημοσίως για αυτό το θέμα, μειώνονται οι πιθανότητες εξεύρεσης λύσης. Εάν υπάρχει ένας αξιοπρεπής τρόπος που να σέβεται την ταυτότητα και των δύο μερών, τότε μπορεί να βρεθεί λύση».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.