Το ποιον θα επέλεγε ανάμεσα σε ΛεΜπρόν Τζέιμς και Σακίλ Ο’Νιλ εάν ήταν αρχηγός ομάδας στο All-Star Game αποκάλυψε ο Κόμπε Μπράιαντ.
Ο «Black Mamba» δεν κρύφτηκε πίσω από το δάχτυλό του σε συνέντευξη που παραχώρησε πριν λίγες ημέρες στο ESPN, εκφράζοντας ανοιχτά την προτίμησή του.
«Για ποια χρονιά του Shaq μιλάμε; Την πρώτη του χρονιά στους Μαϊάμι Χιτ; Όχι, θα έπαιρνα τον ΛεΜπρόν Τζέιμς. Με δουλεύετε; Εάν είχα την ευκαιρία να επιλέξω τον Σακίλ γενικότερα, θα το έκανα. Αλλά μεταξύ των δύο, ξεκάθαρα ΛεΜπρόν», τόνισε.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.