«Διορίστηκες στην ΕΡΤ με φαξ από το γραφείο του Ανδριανού» είπε ο Άδωνις Γεωργιάδης – «Δεν διορίστηκα, ήμουν συμβασιούχος» απάντησε η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και πρόσθεσε: Ήταν η εποχή που στα ηγετικά κλιμάκια της ΝΔ ήταν ακομπλεξάριστοι...
Πρωτοφανές περιστατικό σημειώθηκε στη Βουλή ανάμεσα στον αντιπρόεδρο της ΝΔ, Άδωνι Γεωργιάδη και τη βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Αννέτα Καββαδία. Στην εξεταστική επιτροπή για την Υγεία, οι δύο βουλευτές χρησιμοποίησαν ιδιαίτερα υψηλούς τόνους, ανταλλάσσοντας εκατέρωθεν πυρά.
Ο κ. Γεωργιάδης κατηγόρησε την κυρία Καββαδία ότι το 2004 διορίστηκε στην ΕΡΤ με φαξ που έφυγε από το γραφείο του συνεργάτη του Κώστα Καραμανλή, Γιάννη Ανδριανό.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.