Αναλυτικά οι δηλώσεις του "Ζοτς: "Συγχαρητήρια στον Ολυμπιακό για το πολύ καλό παιχνίδι που έκανε. Ήταν σίγουρο ότι θα ξεκινούσε δυνατά λόγω των τελευταίων άσχημων αποτελεσμάτων. Και αυτό ακριβώς έγινε. Μπήκε πολύ δυνατά, έβαλε όλα τα σουτ και αυτό ήταν από τα κλειδιά του παιχνιδιού. Άξιζε να κερδίσει.
Μία σεζόν έχεις καλές και κακές στιγμές, αυτά συμβαίνουν και ο σημερινός αγώνας ήταν ένα παράδειγμα. Αυτό είναι κατανοητό. Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι ο τρόπος που παίξαμε. Δεν ήμασταν στο παιχνίδι, δεν παλέψαμε και όταν συμβαίνει κάτι τέτοιο η ευθύνη είναι του προπονητή. Είναι δική μου ευθύνη. Πρέπει να βρούμε τρόπο να αντιδράσουμε όλοι μας και να προσπαθήσουμε να μην ξανασυμβεί αυτό που έγινε σήμερα. Μπορείς να παίξεις άσχημα, αλλά αν δεν παλέψεις, ειδικά στο ξεκίνημα ενός αγώνα δεν έχεις τύχη".
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.