Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου 2018

Επίθεση Πολάκη σε Σαμαρά, Βενιζέλο και Λοβέρδο

Για ακόμη μία φορά ο Παύλος Πολάκης επέλεξε τα social media για να εξαπολύσει επίθεση κατά της Νέας Δημοκρατίας και του ΠΑΣΟΚ.


Μετά το τέλος των τοποθετήσεων στη Βουλή, ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας με ανάρτησή του στο Facebook χαρακτήρισε τον Ανδρέα Λοβέρδο «θλιβερό», τον Ευάγγελο Βενιζέλο «ξεπεσμένο Ναπολέοντα» και τον Αντώνη Σαμαρά «ακροδεξιό με παραλήρημα ψευτοκουτσαβάκικο».

Συγκεκριμένα, ο κ. Πολάκης έγραψε: 
«-Λοβέρδος :θλιβερός

-Βενιζέλος :ξεπεσμένος Ναπολέων που προσπαθεί ακόμα να πείσει πως έσωσε τη χώρα

-Σαμαράς :ακροδεξιός με παραλήρημα ψευτοκουτσαβάκικο ,με αίσθημα ιδιοκτησίας του κράτους, που σχεδόν κήρυξε εμφύλιο απόψε, τραβώντας τη ΝΔ τέρμα δεξιά .....

ΕΤΣΙ ΝΑ ΠΕΦΤΟΥΝ ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΜΠΑΕΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ,ενώ θεωρούσαν πως είχαν το αιώνιο απυρόβλητο !!!

Για να βλέπει ο λαός τι λεμονανθούς έχει χάσει από την κυβέρνηση τρία χρόνια τώρα!»



Πηγή: http://www.protothema.gr/politics/article/763494/epithesi-kai-vareis-haraktirismoi-polaki-se-samara-venizelo-kai-loverdo/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.