Ευχάριστα είναι τα νέα για τον Κωνσταντίνο Αγγελίδη.
Έπειτα από δυο μήνες στην εντατική, ο παρουσιαστής δείχνει σημάδια βελτίωσης και οι γιατροί ξεκίνησαν τις διαδικασίες για να τον μεταφέρουν σε δωμάτιο.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εκπομπής «Αλήθειες με τη Ζήνα», ο Κωνσταντίνος Αγγελίδης θα έχει ν’ ανέβει έναν μεγάλο Γολγοθά καθώς έχει τραχειοτομία, αλλά το παρήγορο είναι πως έχει επικοινωνία με το περιβάλλον και η κατάσταση του είναι σταθερή. πηγή: http://www.markos.tv/bgainei-apo-tin-entatiki-o-konstantinos-aggelidis-0
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.