Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου 2018

Με το... δεξί η Σάκκαρη στο Ακαπούλκο



Η Μαρία Σάκκαρη πανηγύρισε την πρώτη της νίκη σε κυρίως ταμπλό WTA διοργάνωσης για το 2018. Η 22χρονη επικράτησε της Λάρα Αρουαμπαρένα με 2-0 σετ, για να προκριθεί στον 2ο γύρο του Abierto Mexicano στο Ακαπούλκο.

Με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ξεκίνησε τις υποχρεώσεις της στο Abierto Mexicano του Ακαπούλκο η Μαρία Σάκκαρη, πανηγυρίζοντας την πρώτη της νίκη σε WTA διοργάνωση την φετινή χρονιά. Η 22χρονη επικράτησε της Λάρα Αρουαμπαρένα με 2-0 σετ, για να προκριθεί στον 2ο γύρο.
 
Η Σάκκαρη, Νο59 στην παγκόσμια κατάταξη, νίκησε με 6-3, 7-6 (1) και έφτασε στην πρόκριση. Η νίκη της ήρθε έπειτα από 1 ώρα και 38 λεπτά και τώρα θα αντιμετωπίσει είτε την Γερμανίδα, Τατιάνα Μαρία είτε την Ελβετίδα, Στέφανι Βέγκελ.
AP Photo/Seth Wenig

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.