Τη σύσταση προανακριτικής για Novartis ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός
Για την υπόθεση Novartis μίλησε ο Αλέξης Τσίπρας στην κοινοβουλευτική ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ. Εκανε λόγο για «δημαγωγία κάθε φορά που κάποιος πιάνεται στα πράσα» και προσθέτοντας ότι «δεν υπήρξε ούτε μια περίπτωση αποκάλυψης σκανδάλου που να μην έπαιξε γνωστή κασέτα πολιτικής δίωξης και σήμερα πάλι τα ίδια βλέπουμε, τα ίδια τετριμμένα, τοξικά, υπονομευτικά. «Άλλο η πολιτική εκτίμηση άλλο η πολιτική εικασία και άλλων να είμαστε ενώπιον συγκεκριμένων καταγγελιών σε μια ογκώδη δικογραφία. Είναι μεγάλη ευθύνη για την Αριστερά και τους ηθικούς της κώδικες αλλά και για κάθε δημοκρατική δύναμη και για κάθε Έλληνα που κατανοεί τον πατριωτισμό ως ευθύνη».
Στην συνέχεια επεσήμανε ότι η διερεύνηση της υπόθεσης θα γίνει «χωρίς κυνήγι μαγισσών, χωρίς λαϊκά δικαστήρια αλλά με θάρρος και συναίσθηση αλλά και της εθνικής ευθύνης. Είναι ξένος ο πολιτικός στόχος να εξοντώσουμε πολιτικούς αντιπάλους. Δεν θα τρομάξουμε από τις κραυγές των πολιτικών μας αντιπάλων, δεν θα συγκαλύψουμε, δεν θα υπολογίσουμε απειλές και εκβιασμούς . Εμείς έχουμε ακόμα πιο δυνατούς συμμάχους: την αρετή, την αλήθεια και την απαίτηση της κοινωνίας όσο και αν κάποιοι επιμένουν να μιλούν για σκευωρίες. Με αυτούς τους συμμάχους θα συνεχίσουμε να πορευόμαστε όσο κι αν κάποιοι επιμένουν να προσβάλλουν την ίδια τη Δικαιοσύνη και τους εισαγγελικούς λειτουργούς και να μιλούν για κουκουλοφόρους μάρτυρες, εμείς δεν θα κάνουμε βήμα πίσω και θα έχουμε μαζί μας την ελληνική κοινωνία – είναι άλλωστε ένας από τους λόγους που μας εμπιστεύτηκε πριν από τρία χρόνια. Γιατί μόνο εμείς μπορούμε να δικαιώσουμε τις θυσίες της κοινωνίας».
Περισσότερα στο http://fimotro.gr/?p=65968
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.