Η πρόταση για την δημιουργία μίας τριμελής επιτροπής από τους Λευτέρη Αρβανίτη, Νίκο Ζεϊμπέκη και Παναγιώτη Καπάζογλου ς που θα επιχειρήσει να λύσει τα τρέξει και να λύσει τα ζητήματα που απασχολούν Άρη έγινε δεκτή από τον Νίκο Λάσκαρη.
Ο μεγαλομέτοχος της ΚΑΕ με λιτή ηλεκτρονική επιστολή ενημέρωσε πως αποδέχεται το αίτημα και πλέον αναμένονται οι επόμενες κινήσεις της επιτροπής, η οποία θα διαχειρίζεται και τα όποια έσοδα των "κίτρινων". Η επιτροπή σε συνάντηση που έχει οριστεί για την Παρασκευή (22/2, 21:00) στα γραφεία του Α.Σ. θα επιδιώξει να βρει... συμπαίκτες και στήριξη, ενώ πλέον η διοίκηση της ομάδας θα ασκείται από εκείνη.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.