Αρνείται κατηγορηματικά ότι χτύπησε τον τροχονόμο ο τραγουδιστής Στέλιος Διονυσίου...
Στην προανακριτική του κατάθεση στους αστυνομικούς ο κατηγορούμενος πλέον τραγουδιστής επικαλείται ότι αντιμετώπιζε έντονο πρόβλημα, καθώς αισθανόταν δυσφορία και έπρεπε να πάει άμεσα στην κλινική.
Η προανακριτική κατάθεση του Διονυσίου
Στέλιος Διονυσίου: «Με είχε πιάσει δυσφορία και αισθανόμουν ότι έπρεπε να πάω αμέσως στην κλινική. Ο αστυνομικός αυτός (σς άλλος από τον τροχονόμο) μου απάντησε ότι δεν μπορούσα να περάσω αν και του εξήγησα το πρόβλημα. Μην αντέχοντας όμως το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπιζα και έχοντας έντονη δυσφορία αγνόησα την κορδέλα και πέρασα. Καθώς κατευθυνόμουν προς την πλατεία Μαβίλη και ενώ βρισκόμουν κάθετα της οδού Βας. Σοφίας προς Σύνταγμα, άκουσα έναν ήχο. Μετά από ένα-δύο μέτρα σταμάτησα να δω τι έγινε. Δεν είδα κάτι που μου να μου τράβηξε την προσοχή, δηλαδή κάποιο αντικείμενο, ούτε φυσικά άνθρωπο. Ακινητοποίησα το όχημα μου, κατέβηκα και με πλησίασε ο αστυνομικός ζητώντας μου εξηγήσεις. Παραξενεύτηκα γιατί δεν τον είχα δει. Ήμουν σε έντονη ψυχολογική πίεση λόγω του ότι έπρεπε να φτάσω στο νοσοκομείο και η σωματική μου δυσφορία καθιστούσε αναγκαία την άμεση μετάβαση μου στην κλινική. Ο εν λόγω ένστολος αστυνομικός μου απευθύνθηκε με αγένεια και νεύρα λέγοντας μου, «δεν ξέρεις με ποιον τα έβαλες». Ανταλλάξαμε κάποιες κουβέντες και εγώ του επεσήμανα ότι πρέπει να μεταβώ άμεσα στην κλινική…»
«Πρώτη φορά στη ζωή μου ήρθα σε αντιπαράθεση με αστυνομικό, για το λόγο ότι οι αρχές μου είναι να σέβομαι τους θεσμούς, ουδέποτε θα προέβαινα σε τέτοια πράξη δηλαδή να χτυπήσω αστυνομικό και μάλιστα χρησιμοποιώντας το αυτοκίνητο μου, όπως εν προκειμένω αναφέρει ψευδέστατα ο εν λόγω αστυνομικός», επισήμανε, επίσης, ο γνωστός τραγουδιστής.
Περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2018/01/blog-post_2860.html
Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.