Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2018

Στη Γερμανία το χρυσό μετάλλιο στο μπόμπσλεϊ γυναικών



Οι Γερμανίδες, Μαριάμα Γιαμάνκα και Λίζα Μπούκβιτς, κατέκτησαν το χρυσό μετάλλιο στο μπόμπσλεϊ γυναικών. Ασημένιο οι Αμερικανίδες, χάλκινο οι Καναδές.

Οι Μαριάμα Γιαμάνκα και Λίζα Μπούκβιτς κατέκτησαν το χρυσό μετάλλιο στο μπόμπσλεϊ γυναικών. Οι Γερμανίδες ολοκλήρωσαν τις τέσσερις κούρσες τους σε 3:22.45 , αφήνοντας ελάχιστα πίσω του τις Αμερικανίδες, Ελάνα Μέιερς Τέιλορ και Λόρεν Γκιμπς.
Οι δύο Αμερικανίδες ήταν επτά εκατοστά του δευτερολέπτου πιο αργές από τις νικήτριες (3:22.52).Την τριάδα συμπλήρωσαν οι Κέιλι Χάμφριζ και Φιλίσια Τζορτζ από τον Καναδά (3:22.89) και άφησαν εκτός μεταλλίων τις Γερμανίδες, Στέφανι Σνάιντερ και Ανίκα Ντράζεκ (3:22.97).
AP Photo/Andy Wong
                                                                                                                          πηγή: http://www.sport24.gr/Sports/xeimerinoi-olympiakoi-agones/sth-germania-to-xryso-metallio-sto-mpompslei-gynaikwn.5088516.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.