Τη διαβεβαίωση ότι η ΝΔ θα υπερψηφίσει την πρόταση για προανακριτική επιτροπή της Βουλής για την υπόθεση Novartis δίνει, μέσω της εφημερίδας Free Sunday, ο αντιπρόεδρος του κόμματος Άδωνις Γεωργιάδης, ο οποίος εξηγεί γιατί θεωρεί ότι υπάρχει σκευωρία σε βάρος του, αλλά και σε βάρος της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
Κατ’ αρχάς θα ήθελα να μιλήσουμε για την πρόταση της κυβέρνησης για σύσταση προανακριτικής επιτροπής της Βουλής για την υπόθεση Novartis. Πώς κρίνετε αυτή την κίνηση;
Εάν δεν γίνεται για προσχηματικούς λόγους, δηλαδή για να ανοίξει και να κλείσει γρήγορα η επιτροπή με σκοπό τη διαπίστωση της παραγραφής και την παραπομπή στη Δικαιοσύνη, τότε είναι εξαιρετικά ευπρόσδεκτη. Διότι εγώ θέλω –και όλοι οι εμπλεκόμενοι εξ όσων γνωρίζω– να χυθεί άπλετο φως στην υπόθεση, να καλέσουμε στη Βουλή και τους προστατευόμενους μάρτυρες και όποιον έχει οποιοδήποτε στοιχείο να εισφέρει σε αυτή την υπόθεση, έτσι ώστε ο ελληνικός λαός να μάθει όλη την αλήθεια. Πέραν των διαδικαστικών και νομικών ζητημάτων, η δική μου προσωπική πρόθεση είναι πρώτα να απαντήσω μία προς μία σε όλες τις κατηγορίες και να μη μείνει η παραμικρή σκιά.
Θεωρείτε ότι η ΝΔ πρέπει να υπερψηφίσει ή να καταψηφίσει την πρόταση αυτή;
Η ΝΔ θα υπερψηφίσει την πρόταση, γιατί η ΝΔ ψηφίζει όλες τις προτάσεις, και όταν είναι κυβέρνηση και όταν είναι αντιπολίτευση, που αφορούν στη διαλεύκανση ζητημάτων. Μόνο ο ΣΥΡΙΖΑ ως κυβέρνηση αρνείται να υπερψηφίσει οποιαδήποτε πρόταση για Εξεταστική τον αφορά. Αυτή είναι και η μεγάλη μας διαφορά.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.