Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου 2018

Αυτό είναι το νέο λογότυπο του "Ε"! (φωτό)



Ο τηλεοπτικός σταθμός μας απέστειλλε με email το νέο του λογότυπο! Οι επισκέπτες του markos.tv είναι από τους πρώτους που θα δουν τα πρώτα απτά αποτελέσματα της δουλειάς του Γιάννη Δριμιλή, νέου creative director στο κανάλι του Ιβάν Σαββιδη...                                      
                    Ο creative director του "Ε" κ. Γιάννης Δριμιλής
πηγή: http://www.markos.tv/megali-allagi-gia-epsilon-deite-neo-logotypo-toy-stathmoy

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.