Ο τηλεοπτικός σταθμός μας απέστειλλε με email το νέο του λογότυπο! Οι επισκέπτες του markos.tv είναι από τους πρώτους που θα δουν τα πρώτα απτά αποτελέσματα της δουλειάς του Γιάννη Δριμιλή, νέου creative director στο κανάλι του Ιβάν Σαββιδη...
πηγή: http://www.markos.tv/megali-allagi-gia-epsilon-deite-neo-logotypo-toy-stathmoyΟ creative director του "Ε" κ. Γιάννης Δριμιλής
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.