Οι τελευταίες πληροφορίες από την Τούμπα.
Δεν θα ξεκινήσει τελικά το μεγάλο ντέρμπι ανάμεσα στον ΠΑΟΚ και τον Ολυμπιακό στην Τούμπα, καθώς αυτό αποφάσισε ο διαιτητής Αρετόπουλος σύμφωνα με τη Nova, μετά τον τραυματισμό του Όσκαρ Γκαρσία στο πρόσωπο από ρολό χαρτί.
http://sportdog.gr/sports/podosfairo/article/440643/bomba-sto-prwtathlhma-den-ksekinaei-to-ntermpi
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.