Κυριακή 25 Φεβρουαρίου 2018

Βόμβα στο πρωτάθλημα - Δεν ξεκινάει το ντέρμπι!

Οι τελευταίες πληροφορίες από την Τούμπα.

Δεν θα ξεκινήσει τελικά το μεγάλο ντέρμπι ανάμεσα στον ΠΑΟΚ και τον Ολυμπιακό στην Τούμπα, καθώς αυτό αποφάσισε ο διαιτητής Αρετόπουλος σύμφωνα με τη Nova, μετά τον τραυματισμό του Όσκαρ Γκαρσία στο πρόσωπο από ρολό χαρτί.

http://sportdog.gr/sports/podosfairo/article/440643/bomba-sto-prwtathlhma-den-ksekinaei-to-ntermpi

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.