Κάθε μέρα εμφανίζεται και έναν νέο πρόβλημα στον Άρη. Η αρχή έγινε από τη νέα αναβολή που δόθηκε από τον Ερασιτέχνη Άρη στην Γενική Συνέλευση, αφού από την πλευρά του Ερασιτέχνη υποστηρίζουν ότι δεν έχουν στα χέρια τους το έγγραφο που έχουν ζητήσει από τον Νίκο Λάσκαρη, με το οποίο ο ισχυρός άνδρας της ΚΑΕ θα εξουσιοδοτούσε την έναρξη αλλαγής ιδιοκτησίας με μεταβίβαση μετοχών.
Τώρα ωστόσο προστέθηκε ακόμα ένα επεισόδιο: Οι υπάλληλοι των γραφείων ετοιμάζονται να προχωρήσουν σε επίσχεση εργασίας, αφού είναι εδώ και μήνες απλήρωτοι. Αν τελικά επιβεβαιωθεί αυτό, τότε από την Παρασκευή (2/3) δεν θα λειτουργούν ούτε τα γραφεία, ούτε η μπουτίκ, αλλά ούτε και το Μουσείο του Άρη.
Μένει να φανεί τώρα τι θα ακολουθήσει για τους "κιτρινους", με την κατάσταση να δείχνει χειρότερη από ποτέ.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.