
«Δυστυχώς κατέταξε τον εαυτό του στους εραστές ενός νέου “μαύρου”», απαντά η δημόσια τηλεόραση.
Ο μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας Αμβρόσιος εξαπέλυσε επίθεση κατά των παρουσιαστών της ΕΡΤ, Μαίρης Πολάλη και Νίκου Παναγιωτόπουλου της εκπομπής «Πρώτη Είδηση».
Ο μητροπολίτης κατηγόρησε την εκπομπή για την προβολή του μιούζικαλ Jesus Christ Superstar αλλά και την «αναίδεια των δημοσιογράφων απέναντι στον καλεσμένο τους μητροπολίτη Κυθήρων κκ. Σεραφείμ».
«Χριστιανοί, κλείστε την ΕΡΤ, είναι απαράδεκτη!», κατέληξε στην ανοιχτή επιστολή του, η οποία προκάλεσε την απάντηση της δημόσιας τηλεόρασης.
Παρακάτω η ανοιχτή επιστολή του κ. Αμβρόσιου:
«ΑΚΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
ΠΡΟΣ ΤΗΝ καν Μαίρη Πολλαλη
ΚΑΙ ΤΟΝ κ. Νικο Παναγιωτοπουλο
ΤΗΣ ΠΡΩΪΝΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ ΤΗΣ ΕΡΤ 1
ΠΡΟΣ ΤΗΝ καν Μαίρη Πολλαλη
ΚΑΙ ΤΟΝ κ. Νικο Παναγιωτοπουλο
ΤΗΣ ΠΡΩΪΝΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ ΤΗΣ ΕΡΤ 1
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.