Κυριακή 25 Φεβρουαρίου 2018

Το πρώτο του μήνυμα μετά το σοβαρό χειρουργείο

Ηλίας Βρεττός

Μετά το τροχαίο ατύχημα που είχε την Καθαρά Δευτέρα, ο Ηλίας Βρεττός υποβλήθηκε σε διπλό χειρουργείο, προκειμένου να αποκατασταθούν τα χτυπήματα του. 

Το πρωί του Σαββάτου, ο τραγουδιστής θέλησε να στείλει το μήνυμα του για το χειρουργείο που έκανε και να ευχαριστήσει για τις ευχές και την συμπαράσταση.

Συγκεκριμένα έγραψε στο συνοδευτικό μήνυμα πως: «ΠΑΡΕΑ την πρώτη μάχη χθες… Πάμε τώρα να κερδίσουμε ΠΑΡΕΑ και την επόμενη, της Δευτέρας! Τα χιλιάδες «αγγελάκια» σας είναι συνεχώς γύρω μου και μέσα μου και με κάνουν… ΔΥΝΑΤΟ !!! Σας ευχαριστώ που μου τα στέλνετε…».

                                                                                                                                                                    πηγή: http://www.yupiii.gr/gossip/c108579/Hlias_Brettos-To_prwto_toy_mhnyma_meta_t.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.