Τρίτη 13 Φεβρουαρίου 2018

Τέλος τα εισιτήρια και σε άλλες θύρες για το ΑΕΚ-Ντιναμό

ΑΕΚ-ΟΠΑΔΟΙ
Συνεχίζουν να εξαφανίζουν οι οπαδοί της ΑΕΚ τα εισιτήρια για την αναμέτρηση της Πέμπτης απέναντι στη Ντιναμό για τους «32» του Europa League.

Σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση της ΠΑΕ εξαντλήθηκαν τα εισιτήρια και στη θύρα 8, ενώ το ίδιο αναμένεται να συμβεί μέχρι το βράδυ και στις θύρες 5 και 10. Έτσι, η πωλήσεις των απλών εισιτηρίων εκτιμάται πως θα ξεπεράσουν τις 25.000.




Περισσότερα στο http://www.filathlos.gr/aek/400316-telos-ta-eisiteria-kai-se-alles-thyres-gia-to-aek-ntinamo

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.