Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου 2018

Πρωτιά και τον Ιανουάριο για το “Καλημέρα Ελλάδα”

Δυναμικό ξεκίνημα έκανε για ακόμα μια χρονιά ο Γιώργος Παπαδάκης και η δημοσιογραφική του ομάδα.



Υψηλά ήταν τα ποσοστά τηλεθέασης για τον Γιώργο Παπαδάκη και τη δημοσιογραφική ομάδα του «ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΛΑΔΑ» και για το μήνα Ιανουάριο, σημειώνοντας μερίδιο τηλεθέασης 21,5% στο 15-44.

Η εκπομπή εξακολουθεί να προηγείται και σε επίπεδο σεζόν (Σεπτέμβριος 2017 – Ιανουάριος 2018) με μερίδιο 23,9% στο δυναμικό κοινό.  Αξίζει να σημειωθεί ότι στη ζώνη του προηγείται με 9,7 μονάδες από τον ΣΚΑΙ και 7,1 από τον Alpha, στο 15-44.


FB : Καλημέρα Ελλάδα Αντ1

Instagram : #KalimeraEllada

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.