Μετά τον αγώνα λοιπόν στα αποδυτήρια γινόταν... πανικός, με τους παίκτες της ομάδας να τραγουδάνε το γνωστό σύνθημα "ΠΑΟΚάρα, έχω τρέλα μες το μυαλό!". Η ΚΑΕ λοιπόν κατέγραψε τις αντιδράσεις των παικτών στα αποδυτήρια και τις παρουσίασε μέσω από ένα όμορφο VIDEO στην σελίδα της ομάδας στο Facebook.
Δείτε το σχετικό VIDEO:
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.