Απογοητευμένος από την τελευταία ήττα της ομάδας του από στους Ατλάντα Χοκς εμφανίστηκε ο άσος των Νικς, Κρίσταπς Πορζίνγκις.
Οι Νικς ήταν μπροστά με 4 πόντους ένα λεπτό πριν τη λήξη της αναμέτρησης και κατάφεραν να χάσουν, γεγονός που δεν άρεσε καθόλου στον Λετονό superstar της ομάδας του Τζεφ Χόρνατσεκ.
«Δεν μπορώ πραγματικά να καταλάβω πως χάσαμε σε αυτό το ματς. Ειλικρινά δεν μπορώ να το πιστέψω όλο αυτό. Ήταν δικό μας παιχνίδι και το χάσαμε. Ήταν 100% στα χέρια μας. Δεν είμαστε ακόμη δεμένοι σαν ομάδα και δεν είμαστε στο επίπεδο που θέλουμε. Χάνουμε διαρκώς δικά μας ματς, παιχνίδια που ήταν στο χέρι μας», τόνισε χαρακτηριστικά ο Πορζίνγκις μιλώντας στο δημοσιογράφο, Ίαν Μπέγκλι.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.