Σάββατο 24 Φεβρουαρίου 2018

Κωνσταντίνου: Δεν θα παίξουμε Ευρώπη, δεν υπάρχει επενδυτής

Αποτέλεσμα εικόνας για Κωνσταντίνου: Δεν θα παίξουμε Ευρώπη, δεν υπάρχει επενδυτής
Ο Βασίλης Κωνσταντίνου, ξεκαθάρισε πως ο Παναθηναϊκός ό,τι και να γίνει του χρόνου δεν προλαβαίνει να παίξει στην Ευρώπη, ενώ τόνισε πως δεν υπάρχει νέος επενδυτής.
Αναλυτικά όσα είπε στη κάμερα της Nova:
Για το τι είπε στους ποδοσφαιριστές σχετικά με τα οφειλόμενα:  «Τους είπα ότι δεν νομίζω πως πρέπει να βγει αυτή τη στιγμή η ανακοίνωση (σ.σ. που εν τέλει δημοσιεύτηκε), είμαστε στις 23 και όχι στις 28 του μήνα για να πείτε ότι μας κοροϊδέψατε κτλ. Το έχουμε προγραμματίσει το θέμα των πληρωμών, μου είπαν πως θα το ξανασυζητήσουν για να τους απαντήσω εγώ πως είναι απόφασή σας και έχετε απόλυτο δίκιο. Πριν φύγω από το Κορωπί βγήκε η ανακοίνωση.
Για το πώς θα καταβληθούν τα οφειλόμενα: «Θα πάρουν το 60% από το υπόλοιπο της δόσης Οκτωβρίου και θα πάρουν τα λεφτά από τους Άραβες, θα έπρεπε ήδη βέβαια να έχει γίνει αυτό. Θα πάρουν έναντι του Δεκεμβρίου και θα τους πω πότε θα εξοφληθούν και τον Δεκέμβρη. Αυτό τους είπα και συμφώνησαν. Η επόμενη δόση θα πάει Μάρτιο με αρχές Απριλίου. Είναι θέμα Γιάννη Αλαφούζου, αυτό που ξέρω είναι πως υπήρχε πρόβλημα ρευστότητας. Αυτό καλύτερα το ξέρει ο Γιάννης Αλαφούζος».
Για το ενδεχόμενο νέου επενδυτή: «Μέχρι τώρα δεν υπάρχει τίποτα από όλα αυτά που γράφονται. Η πληροφορία μου είναι πως ο ΠΑΟ θα προχωρήσει με τον Αλαφούζο, που μπορεί τώρα να βάλει τα χρήματα αυτά, που θα βάλουν τα πράγματα σε μια φυσιολογική ροή».
Για ποδοσφαιριστές και εργαζομένους στην ΠΑΕ: «Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους αυτούς τους παίκτες που έκαναν υπομονή, στον κόσμο στα γραφεία της ΠΑΕ και στο Κορωπί, βάζουν τον ΠΑΟ πάνω από το «εγώ» τους. Δεν μπορούμε να μην τους ευχαριστήσουμε για την υπομονή τους.
Ο Παναθηναϊκός στα 55 χρόνια που είμαι εγώ εδώ, δεν έχει φάει χρήματα από κανέναν εργαζόμενο ποδοσφαιριστή.
Είναι υποχρέωση του Παναθηναϊκού να πληρώσει τους παίκτες για να παίξουν. Ήταν ανάγκη να πουλήσει ο Παναθηναϊκός τους καλούς του ποδοσφαιριστές, για να μπορέσει να ζήσει, ξέρουμε πως έπεσε η ποιότητα».
Για την τιμωρία της UEFA: «Νομίζω δεν προλαβαίνει ο Παναθηναϊκός (σ.σ. μέχρι τις 28/2), σίγουρα δεν θα παίξει του χρόνου στην Ευρώπη. Έχει ένα περιθώριο αν γίνουν οι διακανονισμοί και τέλη Μαρτίου να χαριστεί η ποινή. Ο Παναθηναϊκός θα προσπαθήσει να βγει πέμπτος για να εκτίσει την ποινή.



Πηγή: Gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.