Ο Οσκαρ Γκαρθία πριν την έναρξη του παιχνιδιού με τον ΠΑΟΚ δέχθηκε αντικείμενο στο πρόσωπο και λίγη ώρα αργότερα μεταφέρθηκε στο Ιατρικό Διαβαλκανικό Κέντρο. Ο προπονητής του Ολυμπιακού θα διανυκτερεύσει στο νοσοκομείο και αν την Δευτέρα οι γιατροί δώσουν το «οκ», τότε θα πάρει εξιτήριο.
Ο Καταλανός τεχνικός λίγα λεπτά πριν τη σέντρα της αναμέτρησης, δέχθηκε ρολό ταμειακής μηχανής στο πρόσωπο, με αποτέλεσμα να ζαλιστεί και σχεδόν να λιποθυμήσει. Αμέσως οι άνθρωποι του Ολυμπιακού πήγαν δίπλα του, τον βοήθησαν να σηκωθεί και τον οδήγησαν στα αποδυτήρια, όπου του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι το ρολό που δέχθηκε ο Γκαρθία ήρθε τα επίσημα του γηπέδου της Τούμπας, με το αντικείμενο να αναπτύσσει πολύ μεγάλη ταχύτητα! Ηταν σαν να δέχθηκε μια πέτρα στο πρόσωπο! Για να καταλάβετε για τι ακριβώς μιλάμε, τα συγκεκριμένα ρολά έχουν μέσα τους πλαστικό, ενώ το συγκεκριμένο δεν είχε ανοίξει και ως εκ τούτου έπεσε με πολύ μεγάλη δύναμη και ταχύτητα στο πρόσωπο του Γκαρθία.
Περισσότερα στο http://gavros.gr/blog/podosfairo/dianyktereyei-sto-nosokomeio-o-gkarthia
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.