Σάββατο 10 Φεβρουαρίου 2018

Τριπλή ανταλλαγή μεταξύ Νάγκετς, Νικς και Μάβερικς – Ποιος πάει που

Μουντιέι
Σε οριστική συμφωνία για τριπλή ανταλλαγή λίγο πριν το φινάλε των ανταλλαγών ήρθαν Ντένβερ Νάγκετς, Νιου Γιορκ Νικς και Ντάλας Μάβερικς.
Σύμφωνα με όσα μεταδίδουν τα αμερικανικά ΜΜΕ, ο Εμάνουελ Μούντιεϊ θα γίνει κάτοικος Νέας Υόρκης καθώς θα συνεχίσει την καριέρα του στους Νικς, ενώ ο Ντέβιν Χάρις θα αγωνίζεται στο εξής με τη φανέλα των Νάγκετς.
Όσο για τους Μάβερικς, θα λάβουν ως αντάλλαγμα τον Νταγκ ΜακΝτέρμοτ, αλλά κι ένα μελλοντικό pick δεύτερου γύρου από την ομάδα του Κολοράντο.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.