
Ηχητικό πρόβλημα προέκυψε στη Βουλή κατά τη συνεδρίαση για τη Novartis. Ξαφνικά τα μικρόφωνα σταμάτησαν να λειτουργούν και μόνο το προεδρείο είχε ήχο...
«Μόνο εγώ μιλάω» ακούστηκε να λέει η Τασία Χριστοδουλοπούλου και ζήτησε τη βοήθεια από τους τεχνικούς... Η συνεδρίαση διεκόπη μέχρι να αποκατασταθεί το πρόβλημα, κάτι που έγινε μετά από λίγα λεπτά.
https://www.newsbeast.gr/politiki/arthro/3326454/chalasan-ta-mikrofona-sti-vouli-ke-diekopi-i-sinedriasi
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.