Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο δήλωσε ότι παρά την ήττα στο All Star Game ευχαριστήθηκε το παιχνίδι, ενώ τόνισε ότι χάρηκε που είχε την οικογένειά του να χαμογελάει μετά τον αγώνα.
Η Team LeBron κατάφερε να υποτάξει την Team Stephen του Γιάννη Αντετοκούνμπο. Το τελικό αποτέλεσμα ωστόσο δεν είχε τόσο μεγάλη σημασία, όσο το γεγονός ότι το παιχνίδι ήταν ανταγωνιστικό από την αρχή μέχρι το τέλος. Και σε αυτό το γεγονός στάθηκε με δηλώσεις του μετά το τέλος του αγώνα ο Γιάννης, ο οποίος ολοκλήρωσε τον αγώνα με 16 πόντους, 7 ριμπάουντ και 2 ασίστ.
"Το ευχαριστήθηκα! Χάρηκα πάρα πολύ. Μακάρι να κερδίζαμε, αλλά το βασικό για εμένα είναι ότι περάσαμε καλά και μετά τον αγώνα είδε την οικογένειά μου να χαμογελάει" δήλωσε αρχικά ο Γιάννης, για να συμπληρώσει σχετικά με το γεγονός ότι το παιχνίδι ήταν πολύ ανταγωνιστικό: "Σίγουρα ήταν πιο ανταγωνιστικό από πέρυσι. Όχι μόνο στο τέλος, αλλά και από την αρχή. Πέρυσι όλοι ενδιαφερόντουσαν περισσότερο στο να σκοράρουν, αλλά αυτή τη φορά ήταν διαφορετικά. Εγώ μπήκα δυνατά από την αρχή, γιατί μόνο αυτό ξέρω να κάνω. Ήθελα να θέσω τον τόνο. Όλοι έπαιξαν σκληρά και πάλεψαν. Πέρασα καλά και ανυπομονώ να πάω στο Milwaukee να ξεκουραστώ, να εστιάσω στην συνέχεια της σεζόν και να επιστρέψω του χρόνου".
Σε ερώτηση πάντως για το ποιους παίκτες θα διάλεγε του χρόνου αν ήταν αυτός ο αρχηγός μίας εκ των δύο ομάδω, ο σταρ των Bucks ήταν πάρα πολύ διπλωματικός: "Αν συμβεί αυτό, τότε του χρόνου θα διαλέξω τους καλύτερους παίκτες και θα φτιάξω την καλύτερη ομάδα. Δεν ξέρω ποιον θα διάλεγα πρώτο. Φέτος ήμουν ικανοποιημένος από την ομάδα που βρέθηκα. Έκανα φιλίες, έμαθα πολλά και πέρασα ωραία".
Τέλος, όταν ένας δημοσιογράφος τον ρώτησε την άποψή του για τον LeBron James, ο Γιάννης έπλεξε το εγκώμιο του "Βασιλιά: "Ο τρόπος που κινείται και συμπεριφέρεται είναι απίστευτος. Είναι πρότυπο για τα παιδιά, αλλά και γι τους παίκτες, επειδή είναι επαγγελματίας τόσο μέσα όσο και έξω από το παρκέ".
Δείτε τα VIDEOS με τις δηλώσεις του Γιάννη. Στο πρώτο VIDEO - ο οποίο δημοσιεύτηκε από το NBA Greece - ολοκληρώνεται με τον σταρ των Bucks να απαντάει σε ερωτήσεις Ελλήνων δημοσιογράφων:
πηγή: http://nba.sport24.gr/article/5084850/giannis-to-euxaristithika
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.