
Κλιμακώνεται η ένταση διαρκώς από την τουρκική πλευρά και όπως όλα δείχνουν τα λόγια του ΥΠΕΞ για άλλη μια φορά είναι μόνον του… αέρα, καθώς όπως φαίνεται δεν υπάρχει διάθεση για να σταματήσουν επιτέλους οι επιθετικές κινήσεις των Τούρκων. Η Αγκυρα μας ξεφτιλίζει δυστυχώς. Αναμένουμε μια σκληρότερη στάση από την Κυβέρνηση.
Ετσι λοιπόν, Ανατολικά των Οινουσσών πλέει από το πρωί η τουρκική φρεγάτα Barbaros συνεχίζοντας την προκλητική «κρουαζιέρα» στο Αιγαίο η οποία βρίσκεται πλέον στο μικροσκόπιο του ελληνικού συστήματος επιτήρησης.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.