Ο Τζενγκίζ της λέει πως έπεσε και φεύγει και η Μελέκ λιποθυμάει. Η Σουλέ μαζί με τη Ζεϊνέπ μεταφέρουν το παιδί στο νοσοκομείο και της κάνουν μια σειρά από εξετάσεις για να δουν ότι είναι όλα καλά. Η Ζεϊνέπ και η Γκιονούλ αναρωτιούνται αν ο Τζενγκίζ το έκανε αυτό, ενώ η Σουλέ νιώθει τύψεις: «Είχες δίκιο, Ζεϊνέπ! Δεν τον νοιάζω ούτε εγώ ούτε η Μελέκ. Αν πάθαινε κάτι το παιδί μου τι θα έκανα;». Η Σουλέ πάει στο σπίτι της και αποφασίζει να υπογράψει τα χαρτιά της υιοθεσίας, μετά τα γεγονότα, ενώ η Γκιουνούλ όταν αντιλαμβάνεται πως ο Τζενγκίζ ευθύνεται για το ατύχημα της Μελέκ, τότε παίρνει την κατάσταση στα χέρια της.
Η τελευταία σκηνή
Η τελευταία σκηνή δείχνει την οικογένεια Γκιουνές να είναι στην παραλία και να περνάει όμορφες στιγμές. Η Ζεϊνέπ πλησιάζει τη Μελέκ και εκείνη της λέει: «Είμαστε πια μια μεγάλη οικογένεια! Είμαι η Τουρνά Γκιουνές! Η κόρη της Ζεϊνέπ Γκιουνές». Η Ζεϊνέπ και η Γκιονούλ την αγκαλιάζουν και όλοι πια είναι ευτυχισμένοι.
πηγή: http://www.tvnea.com/2018/02/anne_22.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.