Στον καινούργιο τρόπο επιλογής των παικτών που συμμετέχουν στο All-Star Game αναφέρθηκε ο πόιντ γκαρντ των Γκόλντεν Στέιτ Γουόριορς, Στεφ Κάρι.
«Πιστεύω πραγματικά πως η συγκεκριμένη διαδικασία ήταν απολαυστική για όλους. Ήταν ένα υπέροχο… μπλέξιμο παικτών και ομάδων», ανέφερε ο superstar των «πολεμιστών» μιλώντας στην εφημερίδα «Μercury News» και τον Λόγκαν Μέρντοκ.
Εν συνεχεία, δήλωσε: «Ο ΛεΜπρόν και εγώ ήμασταν αρχηγοί των ομάδων, όμως πιστεύω πως και οι 24 παίκτες που συμμετείχαν στο event, πήραν το πράγμα πολύ σοβαρά».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.