Τέλος καλό, όλα καλά. Μπορεί η Ένωση παικτών και η ισπανική λίγκα να έφτασαν στο... παρά πέντε, αλλά τελικά οι δύο πλευρές τα βρήκαν και το Copa Del Rey (Κύπελλο του Βασιλιά) θα διεξαχθεί κανονικά το διάστημα 15-18 Φεβρουαρίου.
Οι δύο πλευρές κάθισαν ξανά στο ίδιο τραπέζι και σηκώθηκαν έπειτα από 3 ώρες, συμφωνώντας σε νέα συλογική σύμβαση. Χάρη σε αυτή τη συμφωνία οι παίκτες ακύρωσαν την απεργία - η οποία θα ξεκινούσε στις 14 Φεβρουαρίου - κι έτσι αποφεύχθηκε το... φιάσκο. Γιατί φιάσκο; Επειδή είχε κυκλοφορήσει η φήμη ότι οι σύλλογοι ήταν έτοιμοι να παρατάξουν τις εφηβικές ομάδες τους στην διοργάνωση!
Αυτό που έχει σημασία ωστόσο είναι ότι πλέον υπάρχει συμφωνία κι έτσι το διάστημα 15-18 Φεβρουαρίου θα διεξαχθεί κανονικά το Copa Del Rey, με την παρουσία των 8 καλύτερων ομάδων του πρωταθλήματος.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.