Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου 2018

«Aδικούν τον Σίμονς, είναι καλύτερος από Κέμπα, Ντράγκιτς και Γουόλ»

Για τη μη επιλογή του Μπεν Σίμονς στο φετινό All-Star Game μίλησε ο συμπαίκτης του στους Φιλαδέλφεια Σίξερς, Τζοέλ Εμπίιντ.
«Πιστεύω πως θα έπρεπε να τον είχαν επιλέξει. Επιλέχθηκε ο Ντράγκιτς και ο Γουόλ, γιατί οι ομάδες τους είχαν καλύτερο ρεκόρ και αυτό μπορώ να το καταλάβω. Επίσης επιλέχθηκε ο Ντράμοντ που φέτος είναι εκπληκτικός και οδηγεί την ομάδα του στα πλέι-οφ», τόνισε αρχικά ο Καμερουνέζος μιλώντας στην εφημερίδα «USA Today Sports».
Ακολούθως, τόνισε: «Αυτή που δεν καταλαβαίνω είναι η συμμετοχή του Κέμπα, γιατί εμείς έχουμε καλύτερο ρεκόρ από τους Χόρνετς. Τα νούμερα του Μπεν είναι καλύτερα σε σύγκριση με όλους αυτούς. Ο Σίμονς είναι ένας από τους καλύτερους αμυντικούς στην λίγκα».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.