Σύσσωμος ο Ολυμπιακός βρέθηκε στο "Καραϊσκάκης" και τίμησε την μνήμη των θυμάτων της Θύρας 7.
Άνθρωποι από όλα τα τμήματα της ομάδας έδωσαν το "παρών" στο μνημόσυνο, τιμώντας τη μνήμη των 21 ανθρώπων που στις 8 Φεβρουαρίου του 1981 έχασαν τη ζωή τους στην τραγωδία της Θύρας 7.
Άνάμεσα στα πρόσωπα που κατέθεσαν στεφάνια ήταν ο Βαγγέλης Μαρινάκης, ο Παναγιώτης και ο Γιώργος Αγγελόπουλος, ο Σωκράτης Κόκκαλης, ο Όσκαρ Γκαρθία αλλά και οι ποδοσφαιριστές, η ΠΑΕ, η ΚΑΕ και οι ακαδημίες, καθώς επίσης και πολύς απλός κόσμος.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.