Οι φίλοι του Ολυμπιακού θα έχουν την δυνατότητα να τιμήσουν την μνήμη των 21 θυμάτων, στο ετήσιο μνημόσυνο που θα πραγματοποιηθεί στον περιβάλλοντα χώρο του "Γεώργιος Καραϊσκάκης" το Σάββατο 3/2.
Στην εντός έδρας αναμέτρηση με την Φενέρμπαχτσε, για την 21η αγωνιστική της Euroleague, οι φίλοι του Ολυμπιακού που έδωσαν το παρών στο ΣΕΦ ύψωσαν ένα συγκινητικό πανό με το μήνυμα "δεν φύγατε ποτέ από κοντά μας... 8/2/1981", εις μνήμην των θυμάτων της Θύρας 7.
Photo credits: eurokinissi
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.