Η Ελένη Καρποντίνη και ο Βασίλης Λιάτσος περιμένουν με ανυπομονησία τον πελαργό. Το ευτυχισμένο ζευγάρι που αποφεύγει τα φώτα της δημοσιότητας, περιμένει το δεύτερο παιδάκι τους σε περίπου πέντε μήνες.
Η Ελένη ανέβασε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram την κοιλίτσα της, γράφοντας : "Τέσσερις μήνες για να σε δω". Δείτε παρακάτω τη φωτογραφία που ανάρτησε η παρουσιάστρια :

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.