Κατηγορηματικό «όχι» διατυπώνει ο ηγέτης του Κινήματος των 5 Αστέρων, Λουίτζι Ντι Μάιο, στο ενδεχόμενο δημοψηφίσματος με ερώτημα την παραμονή ή μη της Ιταλίας στην ευρωζώνη.
«Πρέπει να επαναδιαπραγματευτούμε κάποιους κανόνες της ΕΕ, αλλά λέμε όχι σε ένα δημοψήφισμα παραμονής ή μη», δήλωσε χαρακτηριστικά, σύμφωνα με το CNBC. Μάλιστα, σημείωσε ότι η απόφαση των Βρετανών για αποχώρηση από την ΕΕ, έχει αποδυναμώσει το μπλοκ.
Αν και στο παρελθόν, πολλές φορές επισήμως το Κίνημα των 5 Αστέρων έχει προαναγγείλει δημοψήφισμα για την παραμονή στην ευρωζώνη, θέση που ο Ντι Μάιο διατύπωσε τελευταία φορά το Δεκέμβριο, ο αρχηγός του κόμματος φαίνεται ότι έχει μεταβάλλει τη στάση του. Όπως ανέφερε, «δεν αποτελεί καν έσχατη λύση».
Πηγή: http://www.protothema.gr/world/article/756730/italia-ohi-se-dimopsifisma-gia-tin-eurozoni-leei-tora-to-kinima-5-asteron/
«Πρέπει να επαναδιαπραγματευτούμε κάποιους κανόνες της ΕΕ, αλλά λέμε όχι σε ένα δημοψήφισμα παραμονής ή μη», δήλωσε χαρακτηριστικά, σύμφωνα με το CNBC. Μάλιστα, σημείωσε ότι η απόφαση των Βρετανών για αποχώρηση από την ΕΕ, έχει αποδυναμώσει το μπλοκ.
Πηγή: http://www.protothema.gr/world/article/756730/italia-ohi-se-dimopsifisma-gia-tin-eurozoni-leei-tora-to-kinima-5-asteron/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.